Ini belog jiwang gB yerrr…

gadisBunga

Bunga baru nak belajar guna wordpress sebab tengok ada antara member-member blog Bunga yang terdahulu guna wordpress. Dahulunya Bunga dari suatu negeri blog yang lain…negeri itu tak lah seteruk mana. Hakikatnya negeri blog Bunga itu ada pembaca setia juga walau tak ramai. Tapi…Bunga cuma mahu berubah angin…boleh kan?

p/s: Bunga dah lost dalam wordpress ni…tak tahu nak ke mana. Kene mintak tunjuk ajar rakan-rakan lain yang lebih berpengalaman…boleh kan?🙂

Comments on: "gadisBunga" (2)

  1. mintalah pada yang pakr pasti mrka tdk akan keberatan utk membantu sahabat..

    jgn mlu bertanya nnti sesat jalan..

    harini bke apa??

  2. alhamdulillah dah mintak tlg pada sahabat yang prihatin. harini berbuka beramai2 kat rumah. huu~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Tag Cloud

%d bloggers like this: